Heeft u vragen?
Bel 070-3222269
Andere tijden, andere aanpak!

Te huur Laan van Waalhaven 440

terug naar overzicht
Adres Laan van Waalhaven 440
2497 GR 'S-Gravenhage
Status beschikbaar
Huurprijs € 140 p/m²/j
Oppervlakte 846 m²
Units v.a. 216m²
Bouwjaar 2013
Type kantoorruimte

Omschrijving

KANTOORVILLA E, HELIX BUSINESS PARK:
Luxe turn-key kantoorvilla van totaal 836 m² VVO met Energielabel A, verdeeld over souterrain, begane grond, eerste en tweede verdieping, gelegen op Helix Businesspark, bestaande uit 5 eigentijdse kantoorvilla's. Deze kantoorvilla's zijn gelegen op een prominente zichtlocatie direct aan de entree van Bedrijventerrein Ypenburg aan de Laan van Hoornwijck. De aangeboden villa is luxe afgewerkt en kan zonder meerkosten in gebruik worden genomen. Onder de kantoorvilla is een gedeeltelijk overdekt parkeerterrein gerealiseerd, alwaar voor verhuur circa 26 parkeerplaatsen voor verhuur beschikbaar zijn. Deelverhuur is mogelijk per verdieping vanaf 216 m² VVO.

Helix Business Park ligt op een bijzondere locatie direct aan de entree van Bedrijvenpark Ypenburg aan de Laan van Hoornwijck, een hoogwaardig kantoren- en bedrijvenpark in Haaglanden dat pal langs de belangrijkste snelwegen van de Randstad (A-4/A-13) is gelegen. Businesspark Ypenburg is door zijn bijzondere functionele en representatieve uitstraling zeer geschikt voor hoogwaardige bedrijven, kleine en middelgrote kantoren. Ypenburg is een bedrijvengebied dat zich in de loop der jaren heeft ontwikkeld tot een aantrekkelijke locatie voor bedrijven en organisaties die goed ensnel bereikbaar wensen te zijn. Diverse ondernemingen hebben de weg naar deze bijzondere locatie al gevonden.

BEREIKBAARHEID:
Helix Businesspark ligt aan het verkeersplein Ypenburg en heeft daardoor directe verbindingen met Den Haag, Amsterdam (via A4), Utrecht (via A12) en Rotterdam (via A13). Door de centrale ligging tussen Schiphol en Rotterdam-The Hague Airport zijn er ook internationaal goede en snelle aansluitingen voor het zakenverkeer. Ook met het openbaar vervoer is de locatie gemakkelijk te bereiken. De haltes van tram 1 en tram 15 liggen voor de deur.

METRAGE KANTOORVILLA E:
Niveau -1 : parkeren 26 stuks en serverruimte:
Niveau 0 : circa 384 m² VVO;
Niveau 1: circa 216 m² VVO;
Niveau 2: circa 216 m² VVO.
Totaal: circa 836 m² VVO

(NB: bovengenoemde metrages zijn inclusief toebedeling in de algemene ruimten).

WIJZE VAN OPLEVERING:
De kantoorruimte wordt turn-key opgeleverd met onder andere de volgende voorzieningen:
- ruime entree, voorzien van tochtportaal en mogelijkheid voor receptie/baliefunctie;
- liftinstallatie met 4 stopplaatsen (-1 niveau t/m 2e verdieping);
- systeemplafond voorzien van inbouw HR-verlichtingsarmaturen en bandrasters;
- vaste aansluitpunten langs de gevel t.b.v. elektra-, data- en telefonie bekabeling;
- gescheiden dames- en herentoilet met hangend sanitair;
- Luxe keuken;
- Diverse spreekkamers met glazen wanden;
- Lichte laminaatvloer door de gehele ruimte;
- verwarming en koeling d.m.v. een all-air systeem;
- deels te openen ramen;
- zonwering op de zon belaste gevels;

OPLEVERING:
Per direct beschikbaar;

HUURPRIJZEN:
Kantoorruimte: € 140, -- per m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde BTW
Parkeren: € 650,-- per plaats per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde BTW

VOORSCHOT SERVICEEN ENERGIEKOSTEN:
Voorschot servicekosten ter grootte van € 30,- per m2 per jaar, ten behoeve van de navolgende leveringen en diensten:
• Gasverbruik inclusief vastrecht;
• Elektriciteitsgebruik inclusief vastrecht;
• Verbruik water DHZ inclusief vastrecht;
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en verlichting van de algemene ruimten;
• Onderhoud en periodieke controle verwarming-/ luchtbehandelings/ en liftinstallaties;
• Onderhoud van alle gebouwgebonden werktuigbouwkundige en elektrotechnische installaties (parkeerinstallatie, hydrofoor);
• Onderhoud buitenterrein inclusief groenvoorziening;
• Doorbelasting gemeentelijke heffingen ten lasten van gebruiker;
• Schoonmaak algemene ruimten, inclusief sanitair;
• Glasbewassing;
• Verzorging kantoorafval en huur afvalcontainer;
• Overig klein onderhoud algemene ruimten;
•Onderhoud toegangsdeuren;
• Onderhoud brandblusmiddelen in de algemene ruimten
• Onderhoud brandmeldinstallatie;
• Assurantiepremie buitenbeglazing;
• Administratiekosten ad. 5% over de hiervoor vermelde kosten.

HUURTERMIJN
In overleg tussen huurder en verhuurder.

BTW:
Verhuurder wenst teopteren voor een met BTW belaste verhuurd. Indien huurder de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.

HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2010 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie (3) maanden huur, inclusief servicekosten en BTW.
Notice: Undefined index: object_id in /home/brix/domains/brixmakelaars.nl/public_html/includes/aanbod.php on line 198

Vul hier uw gegevens in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen